Drama Budak Tebing Lagu

Dah dengar lagu Sakit. Budak Tebing ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2020 dibintangi oleh Adam Lee dan Aedy Ashraf sebagai protagonis utama dengan Bella Dowanna Eyka Farhana Firdaus Ghufran dan Fariz Isqandar sebagai protagonis pembantu.

Drama Budak Tebing Tv3 Tonton Sinopsis Senarai Pelakon Ost Lagu

875 Likes 7 Comments - TV3 NTV7 TV9 Drama Squad dramasangat on Instagram.

Drama budak tebing lagu. 10032020 Nantikan drama bersiri Budak Tebing di slot Lestary TV3. Dibarisi pelakon seperti Adam Lee Aedy Ashraf Bella Dowanna Eyka Farhana dan ramai lagi. Sinopsis Drama Budak Tebing TV3 Drama ini mengenai watak utama Arif yang baru sahaja selesai dari mengikuti hukuman di Henry Gurney di atas kesilapan yang pernah dilakukannya pada masa lalu.

Drama arahan Feroz Kader terbitan Country Universal Sdn Bhd. Manakala adiknya menganggap Arif ni sebagai idolanya. Drama Bersiri Seadanya Aku.

17 talking about this. Drama terbaru BudakTebing bakal menemui korang semua bermula Hari ini. Yang bakal bersiaran mulai 11 Mac 2020 di slot Lestary TV3.

Drama Budak Tebing mengisahkan tentang Arif yang baru pulang dari menjalani hukuman di Henry Gurney atas kesilapan lampaunya. Arif merupakan anak yang pinta dan menjadi anak emas ibunya Aida. Drama ini akan bersiaran setiap hari Isnin hingga Jumaat jam 700 malam di slot DramaVaganza Astro Ria.

20032020 Drama TV3 BUDAK TEBINGlagu SAKIT aman di dengar. 22042020 Lagu Tema Drama. Nantikan drama Budak Tebing Musim 2 di slot Lestary TV3.

Budak Tebing Tv3Lagu. Saksikan drama bersiri terbaru Budak Tebing lakonan Adam Lee dan Aedy Ashraf Eyka Farhana bakal menggantikan drama Bukan Kahwin Paksa mulai 11 Mac 2020 ini. Zynakal merupakan single terbaru yang telah dilancarkan pada bulan Disember 2019.

Pengakhiran siri pada 9 April 2020 mencecah 5 juta penonton dan secara keseluruhan Budak Tebing berjaya mengumpul 10 juta penonton sepanjang siaran 13 episod di slot Lestary TV3. Menampilkan lakonan seperti Adam Lee Bella Dowanna Eyka Farhana dan ramai lagi. Dibintangi Adam Lee Aedy Ashraf Bella Dowanna Eyka Farhana Fariz Isqandar dan Firdaus Ghufran.

Drama terbitan Country Universal Sdn Bhd dibawah arahan Feroz Kader. Untuk makluman anda lagu Yang Terakhir. Saksikan drama terbaru berjudul.

Peminat drama budaktebing ada tak yang rindukan Ariff dan Tongki. Nyanyian Heedan Mohd telah diangkat sebagai lagu tema OST drama Budak Tebing. Admlee Dapatkan update terbaru hanya di dramasangat dramasangat.

Lagu ini merupakan single terbaru daripada YonnyBoii dan Zynakal. Zynakal ft YonnyboiTerima kasih menontonJangan lupa Subscribe Like Comment. Drama bersiri Budak Tebing yang mengambil pendekatan masalah sosial dalam kalangan remaja mendapat perhatian dan ikutan ramai sejak disiarkan.

Lagu terbaru berjudul Sakit nyanyian YonnyBoii Ft. Dia merupakan anak yang bijak dan menjadi kesayangan ibunya Aida manakala adiknya Yoyol menganggap Arif sebagai idola. Kini lagu Sakit di bawah terbitan Believe Music telah terpilih menjadi lagu tema drama Budak Tebing.

Sinopsis Drama Budak Tebing Tv3 Nina Mirza

Drama Budak Tebing Tv3 Lakonan Eyka Farhana Aedy Ashraf Adam

Sinopsis Drama Budak Tebing Lestary Tv3

Info Drama Budak Tebing Slot Lestary Iluminasi

Senarai Lagu Ost Budak Tebing Episod Akhir Youtube

Sakit Zynakal Ft Yonnyboii Lirik Ost Budak Tebing Tv3 Youtube

Budak Tebing And Other Great Malaysian Dramas You Can Stream For Free The Star

Info Drama Budak Tebing Slot Lestary Iluminasi

Sinopsis Budak Tebing Lakonan Adam Lee Slot Lestary Hiburan

Sakit Zynakal Ft Yonnyboii Lyrics Lirik Lagu Ost Drama Budak Tebing Youtube

Ost Drama Budak Tebing Lagu Tema My Panduan

Lagu Tema Drama Budak Tebing Ost

Ost Budak Tebing Zynakal Ft Yonnyboi Akit Lirik Cover Youtube

Drama Budak Tebing 2020

Lirik Lagu Yonnyboii Salahku Ost Drama Budak Tebing Rafzantomomi

Info Drama Budak Tebing Slot Lestary Iluminasi

Lagu Sakit Budak Tebing Lirik Lagu Budak Tebing Youtube

Info Drama Budak Tebing Slot Lestary Iluminasi

Lagu Sakit Zynakal Feat Yonnyboii Ost Budak Tebing


LihatTutupKomentar
close